joi, 3 martie 2011

zilele de sk cu prietenii mei!!!

wooww!!
in cls 6 B..b-)..99% dintre noi suntem ff crazy!!!
ne distram aproape tot timpul..[chiar shi in oree`]:))
astazi spre ex a fost o zi destul de happy:)
 prima ora am aw romana...:))
apooi ora d religie..b-):-bd
de fiecare datha...ask muzik...vb....plicty mare la religiee.......
apoi...mate..x-(
franka...sllaaab!!
ed fizik..
shi in cele din urma coorrr!!!!!!!
sooper la coor
pt mne shi Pity:X
erau 2 fete..ff fitzoase..apoi..noi le`am fak vand cu niste foi si le`am numit dive```
ele s`au inervat,iar una dintre divee` o vrtt sa ma bata
:)):)):))

2 comentarii:

  1. CA BINE ZICI!! noi o sa fim mereu crazyy!! tuh sa vezi azi mam dus cu caly cu masina aks si cand sa ies neo amintit mama lu caly ce vocalize faceam noi la cor mai dedemult. Da face razvy : sa te faci corista ... LA DRUSAL!!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ..Dah...imi amintesk faza...MAXIMA!!:P
    Te besk varamea:P...tuh scrie acolo Kally cu C...
    :P

    RăspundețiȘtergere